مقالات

چگونه مثل یک میکاپ آرتیست حرفه ای ریمل بزنیم

حالا که ریمل ایده آل خود را از آرایشی و بهداشتی پریلند پیدا کرده اید، این آموزش گام به گام را دنبال کنید تا یاد بگیرید که از آن حرفه ای استفاده کنید.

مرحله 1. قدرت یک فر مژه خوب را دست کم نگیرید! فر کردن مژه ها، با تمرکز روی انتها و گوشه ها، به ریمل شما یک شروع می دهد.

مرحله 2. مژه ها نیز مانند کرم پودر شما نیاز به پرایمر دارند. پرایمر می تواند به نگه داشتن ریمل در جای خود و همچنین کشیده شدن نوک آن کمک کند تا مژه هایی بلندتر به نظر برسد. فرمول مناسب را انتخاب کنید و همچنین مملو از مواد مغذی مانند سرم حساس مژه خواهد بود. برای تاثیر بیشتر روی مژه ها قبل از ریمل استفاده کنید.

مرحله 3. ریمل را از ریشه تا نوک بمالید. از ریشه مژه های بالایی خود شروع کنید، و در حالی که به سمت بالا حرکت می کنید، فرچه را به جلو و عقب تکان دهید تا تک تک مژه ها را بگیرید. پلک زدن مژه ها روی چوب ریمل نیز می تواند به حجم دادن سریع مژه ها کمک کند. تا سه لایه ریمل بپوشانید – بیشتر از این ممکن است شروع به پوسته پوسته شدن کنند! ریمل را روی مژه های پایین فقط با استفاده از نوک فرچه بزنید تا از جمع شدن مژه ها جلوگیری کنید.

نکات حرفه ای ریمل زدن

آن را باد کنید: هنگامی که به گوشه بیرونی و داخلی چشم خود رسیدید، از فرچه به صورت عمودی استفاده کنید و به سمت بیرون برس بزنید تا تعریفی شبیه به فن داشته باشید. این تضمین می کند که هر مژه به خوبی پوشانده شود.

از جمع شدن خودداری کنید: همه چیز در پیچ و خم است. به جای گرفتن و رفتن، فرچه را از لوله آن بچرخانید و هر محصول اضافی را پاک کنید. هنگام استفاده از ریمل برای جلوگیری از جمع شدن آن ضروری است.

هر دو طرف را امتحان کنید: برای ضخامت و حجم بسیار زیاد، ریمل را به دو طرف مژه بزنید. طبق معمول به داخل مژه های خود بمالید، سپس محصول را روی قسمت بیرونی از ریشه تا نوک برس بزنید. آهسته حرکت کنید – چون نمی خواهید آن فر کامل را به هم بزنید!

بگذارید خشک شود: لکه‌ها اتفاق می‌افتند، اما رفع آن‌ها آسان است. قبل از برداشتن هر لکه با یک پنبه مرطوب، بگذارید خشک شود. این کار از ایجاد لکه های سایه روی پلک شما جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *